powrót

Nowy model ROAD dostępny już niebawem. Poznaj szczegóły…

Zanim przystąpiliśmy do projektu modelu ROAD, wybraliśmy się w teren. Przysłuchiwaliśmy się uważnie potrzebom i obserwacjom, które przekazywali nam przedstawiciele branży magazynowej, transportowej oraz przemysłu lekkiego. To z ich wypowiedzi wyciągnęliśmy wnioski i przygotowaliśmy obuwie realizujące takie cele, jak zapewnianie bezpieczeństwa, komfortu użytkowania i ergonomii. 

To na bazie Waszych doświadczeń powstał model obuwia ROAD.

Stworzony do pracy w magazynach. Dopasowany do wyzwań branży transport i logistyka.

ELASTYCZNE, SPRĘZYSTE I LEKKIE – DO PRACY W RÓŻNYCH POZYCJACH CIAŁA I ROZŁADUNKU

Wygodne obuwie to jeden z czynników wysokiej ergonomii pracy. Wsłuchując się w Wasze potrzeby i obserwując warunki pracy, jaką wykonujecie na co dzień zadbaliśmy o to, by model ROAD realizował cele komfortowego i wygodnego użytkowania.
Wyposażony w cholewki o sportowym charakterze wzmocnione oddychającymi nadnoskami i tylnikami ROAD, redukuje możliwość uszkodzenia wierzchów podczas schylania czy pracy na klęczkach. Do tego podwyższona odporność na ścieranie i rozdarcia poprzez zastosowany materiał kołnierza i języka wytrzymujący aż 150 000 cykli tarcia – wymagania normy to 51 000 cykli.
Podeszwa buta dopasowana została do dynamiki ruchu, z wdrożonym systemem PRT FLEX mającym na celu ograniczanie zmęczenia stopy, dzięki jej wysokiej elastyczności. Dodatkowym elementem jest shock absorber, który odciąża stawy zapobiegając wadom postawy i urazom. 

ODDYCHAJĄCE, O PODWYŻSZONEJ WENTYLACJI – Z MYŚLĄ O DŁUGICH GODZINACH PRACY

To, co powtarzało się w wielu Waszych rozmowach z nami o komfortowym obuwiu do pracy, to potrzeba zastosowania przewiewnych, oddychających materiałów, zapewniających jednocześnie bezpieczeństwo i wytrzymałość. Dlatego w modelu ROAD zadbaliśmy o odprowadzające wilgoć i antybakteryjne elementy konstrukcyjne.
ROAD charakteryzuje cholewka charakteryzująca o podwyższonych wskaźnikach odprowadzania potu, wytrzymałości materiałowej wraz z dodatkową ochroną ścięgna Achillesa. Współczynnik pary wodnej (pochłanianie potu) uzyskany podczas testów dla tego modelu to 343,3 mg/cm2 – wymagania normy to 15mg/cm2.
Dodatkowo podszewka o zwiększonej przepuszczalności pary wodnej – wymagania normy to min 0,8 mg/(cm2h) – nasz wynik to 42,90 mg/(cm2h).
Ponadto wyjmowana, profilowana wkładka o właściwościach antygrzybicznych i antybakteryjnych z systemem wash&fresh – wystarczy wyjąć, by uprać w pralce. Jest wielowarstwowa, wykonana z pianki bez żelu, na bazie lateksu syntetycznego i pokryta włókniną. Dzięki zastosowaniu pianki memory wkładka świetnie dopasowuje swój kształt do stopy. Materiał jest oddychający i amortyzujący. Spełnia europejskie normy dot. substancji niebezpiecznych.

UNIWERSALNE – DOSTOSOWANE DO ZMIENNYCH WARUNKÓW POGODOWYCH I POWIERZCHNI

Uważnie słuchaliśmy Waszych obserwacji dotyczących liczby kilometrów, jaką pokonujecie w ciągu dnia, a co za tym idzie także różnych nawierzchni (między strefami i na zewnątrz), po których się przemieszczacie.
Dlatego skóra wierzchnia modelu ROAD cechuje się wysoką wodoodpornością. Podczas testów, gdzie przepuszczalność wody mierzona jest jako przyrost masy materiału po 60 minutach zanurzenia w wodzie, model ROAD uzyskał imponujący wynik 0,02g, podczas gdy wymagania normy to 0,2g.
Wodoodporność to także cecha zastosowanych nadnosków, wykonanych z materiału typu matrix, z dwoiny powlekanej poliuretanem, które doskonale sprawdzają się w pracy w ekstremalnych warunkach.
Model ROAD to także odporna na poślizg podeszwa (SRC), charakteryzująca się olejoodpornością (FO) i właściwościami powodującymi odprowadzanie ładunków przenoszonych z człowieka na urządzenia elektroniczne (ESD). W podeszwie uwzględniony został również uskok między obszarem pięty a śródstopiem, ułatwiający m.in. wspinanie się po drabinie.  Model ROAD to linia obuwia zaprojektowana tak, by praca stojąca i pokonywanie długich dystansów było ergonomiczne, a ekstremalne warunki działania nie zagrażały bezpieczeństwu.

Ok, rozumiem